Jídlo I.


Už tu zase dlouho nebyl žádný příspěvek jen o jídle, tak se to pokusím napravit a čeká vás opravdu velká nálož fotek :D .
Poslední dobou nejsem moc ve své kůži-sladkostí, sušenek a čokolád jím více, než bych chtěla a častěji, než bych chtěla. Váha jde dost nahoru a tak mě to trochu znervózňuje-ne, že bych si nějak striktně hlídala váhu-třeba kilo/dvě mě nerozhodí, ale ono je to více, než to kilo/dvě a děsí mě představa toho, že skončím opět na váze, kterou jsem měla před třemi lety. No snad se to všechno brzy srovná, připisuji to stresu ze školy a tomu, že nejsem moc často doma a jezdím různě na výlety.

Ale abych nebyla jen pesimistická-momentálně chodím sázet stromy do lesa a snažím se si vydělat na obrovskou objednávku oblečení z taobao :D . Fakt se těším, až mi to přijde a snad se mi ta dřina vyplatí, protože sázet stromy je opravdu makačka. Zítra máme kvůli maturitám ředitelské volno a já ho strávím tak, že budu dělat díry do kamenité a suché země a snažit se tam nějak vecpat sazenice. Už si zase stěžuju. To není pozitivní myšlení, co jsem slibovala!
Navíc prázdniny se blíží, takže další pozitivní vyhlídka do budoucna. 
A mám v zásobě spoustu receptů a článek o Animefestu!

Chtěla bych se zeptat-o jaké recepty nejvíce stojíte? Koukám, že návštěvnost mého blogu začíná trochu stoupat, tak mě napadlo, že se zeptám. Chtěli byste zdravé recepty, nebo normálně z bílé mouky a bílého cukru? Samozřejmě jsou a budou všechny veganské. Netradiční recepty a japonské speciality, nebo jen jednoduchá a rychlá jídla? Co se vůbec ptám, je mi jasné, že budu pokračovat v převážně nezdravých receptech z běžně nedostupných surovin :D .

Snídaně:








s matcha čajem




3 banány+špenát+sladké kokosové chipsy a pohanka

3 banány+hrst borůvek+sladké kokosové chipsy
chia pudink+jahodový sojový jogurt+granola

banánová zmrzlina (3 rozmixované zmrzlé banány, trochu jahod)+granola
špaldové waffle+datlový sirup+maliny+kakaové boby

shoku-pan s domácím lemon curd a bylinkový čaj

lívance (bude recept) s veganskou šlehačkou♥ datlovým sirupem a borůvkami

Večeře&Obědy:
Onigiri (rýžová koule) s hráškem uvnitř v mé úžasné onigiri krabičce :3



Nasu dengaku (grilovaný lilek s miso pastou-bude recept :) 
rýže s Nattō (fermentované sojové boby)... po pár ochutnání jsem usoudila, že to rozhodně není nic pro mě ._.

klasika-rýže s hráškem a kořením
salátové lodičky-listy salátu naplněné směsí z cizrny, cherry rajčat, čerstvých fazolových lusků a rozmačkané tofu s bazalkou

ledový salát+paprika+čerstvé fazolové lusky+konopné chipsy od Damodara+trocha olivového oleje

ledový salát+cherry rajčata+kyselé okurky+syrové žampiony+konopná semínka+citrusové balsamico
celozrnný kuskus s se smaženými žampiony na sezamovém oleji a cibulce se sojovou omáčkou, česnekem a pórkem
rýžové nudle s na pánvi osmaženými žampiony, fazolovými lusky, mladou kukuřicí a kyselým zelím, všechno ještě zakápnuté sojovou omáčkou
bramborové pyré se smaženými kostkami z uzeného tofu a pečené domácí ředkvičky (ředkvičky, olivový olej, sůl, pepř a péct v troubě do křupava-lahoda!)
tohle jsem si poslední dobou úplně zamilovala! pomazánka z uzeného tofu♥chutná jako šunková pomazánka na jednohubky, co babi dělá(nastrouhané uzené tofu, pár lžic sojového jogurtu a ozdobit nějakým svěžím kořením a kyselými okurkami)

takhle většinou vypadá můj oběd, když přijedu k babičce na návštěvu (jen si knedlíků dávám 5, ale vypadalo by to na tom talíři nevhodně :D ) kynuté knedlíky plněné jablky, posypané moučkovým cukrem se skořicí a pořádně omaštěné (ale borůvkové jsou nejlepší)
Dezerty:
trošku nepovedené citronové makronky plněné domácím lemon curd a "máslovým" krémem
matcha pusinky
kiwi+Alpro čokoládový pudink+jahodové kuličky
citronovo-kokosové kuličky (datle, kešu ořechy, kokos, kokosový olej, citronová kůra a šťáva)
tohle teď jím několikrát týdně :D jsem na tom fakt asi závislá :D cizrnový dip, sním ho vždy celý během pár minut :D 400g cizrny z konzervy, 4 lžíce javorového sirupu, 2 lžíce burákového másla, lžíce ovesné mouky -> romixovat a přidat hrst nasekané čokolády

Objevy:
Tyhle tyčinky jsou úplně dokonalé! Nejvíce mi chutnala ta kokosová s kakaem :3

žvýkačky s kávovou příchutí od jihokorejské/japonské firmy Lotte, které jsem našla u nás ve zdravé výživě. Pro milovníka kávové příchuti jako jsem já dokonalost

A asi největší objev poslední doby-nová příchuť flapjacku! Úplně nejlepší, který jsem kdy jedla! Chutná úplně stejně jako marcipán, i tak voní! 
A dokonalá kokosová tyčinka z veganz.cz

2 komentáře:

  1. Náhodou, sázet stromy může být super! :D
    Líbí se mi, jak děláš často taková netypická, (pro mě) složitá jídla, ale taky často jíš takové jednoduché věci jako je rýže s hráškem. Přijde mi to skvěle vyrovnané. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jenom ze začátku, dokud člověk nenarazí na první nekonečný kámen :D
      Děkuju! :) Já se hrozně crcám se sladkými jídly a slaná vždycky tak odbudu :D Nebo spíš já se hrozně vyžívám z tradičních japonských sladkostech, kde člověk vlastně spíš vyrábí, než že by pekl nebo vařil.

      Vymazat