Šufánek-ořechová másla aka závislost ve skleničce

Ořechová másla máte buď rádi, nebo je nesnesete.
Přiznám se, že já patřím do té první skupiny, nejradši bych se v ořechových máslech koupala. Kaše bez nich prostě neexistuje (i když bych to radši obrátila-místo lžičky ořechového másla do misky kaše bych radši dávala lžičku kaše do misky ořechového másla). Nebo sušenky a brownies, přidáním ořechového másla, zvláště mandlového, vykouzlíte ty nejlepší, jaké jste kdy jedli. 
Nejčastěji ořechová másla jím ale jen tak, po lžičkách. Znáte to, řeknete si, že jedna lžička stačí, dáte si na chuť, oříšky jsou zdravé. Sednete si s ní, spokojeně si svou jednu lžičku sníte a pak vás napadne, že byste si mohli dojít pro druhou, to vás přeci nezabije. Jdete do špajzu, vezmete si druhou lžičku, sednete si s ní, vychutnáte si jí a pak vás napadne, že po třetí lžičce kilo přeci nepřiberete. A tak to jde dál, u dvacáté lžičky si říkáte, že se v tom už ztratí, nohy vás bolí od chození od notebooku do špajzky... a takové zlo si dobrovolně kupuji :D . Ale ne, zlo určitě ne, pokud si koupíte ořechová másla pouze z ořechů, případně se špetkou soli, třtinového cukru nebo kakaa, vašemu tělo to jistě prospěje (pokud zůstanete u těch dvou, tří lžiček a nebudete se jím cpát po kilech). 

Vsadím se, že určitě všichni znáte ořechová másla od Nutspread. Ořechová másla, která jsou pouze z ořechů, někdy s třtinovým cukrem nebo nějakým jiným kořením, dokonce si můžete namíchat svá vlastní ořechová másla (mou láskou je ,,Milky Way" ♥ ). 
Ovšem nedávno se objevila konkurence-ořechová másla Šufánek. Já nemohla odolat jejich balení a i když si své máslo namíchat nemůžete a máte na výběr pouze ta hotová, musela jsem si je koupit, už jenom kvůli té sympatické sklenici. 

Másla přišla zabalená tak pečlivě, že by je ani Česká pošta nebyla schopná rozbít a vrstva bublinkové fólie odolávala mým nůžkám značně dlouhou dobu. 

Koupila jsem si klasiku arašídové máslo, pak kešu, arašídy&kokos a arašídy&čokoláda.

Všechny byly naprosto dokonalé, ani k jednomu nemám žádné výhrady. Arašídové a kešu máslo jsou kromě ještě mandlového másla základními ořechovými másly, které doma prostě musím mít, protože jsou skvělé nejen do kaší, ale i na pečení. A kešu, to je kapitola sama pro sebe, víc krémové a jemné ořechové máslo snad být už nemůže. Všechna másla, kromě arašídového s kokosem, jsou krásně tekutá. 



Arašídy s kokosem, smrtelná kombinace, pokud jste úchylní na cokoliv kokosového. Jenom mě štve, že kvůli kokosu, který tuhne už při pokojové teplotě, není tekuté, ale dost tuhé, takže pokud ho chci promíchat a zbavit se oleje z ořechů usazeného nahoře, musím dát sklenici rozehřát na kotel. Což je jeho jediná vada, i když s tím se musí počítat, když jde o kokosové máslo a ještě k tomu nijjak neupravované, tomuto jevu se prostě nevyhnete. 


Pokud bych měla říct, které máslo je nejlepší, tak to bude tohle, arašídové s čokoládou. Co mám ještě radši, než kokos, je právě čokoláda. Nejdřív jsem si myslela, že tam bude prostě jenom kakao, ale ne, je v tom opravdová hořká belgická čokoláda! Takže si představte něco jako tekuté zlato ve skleničce, zmizelo rychlostí světla. 


Nechci tu porovnávat Nutspread a Šufánka, mám moc ráda obě společnosti a s oběma jsem také velice spokojená. Já to dělám tak, že kilová balení jednodruhových másel a různá míchaná másla kupuji v Nutspread a od Šufánka také jednodruhová, ale ne na pečení a vaření, a pak arašídovo-kokosové a arašídovo-čokoládové. Hlavně to čokoládové, to nesmí chybět v žádné objednávce♥. 


2 komentáře:

  1. Oooooch, udělala jsi obrovskou chuť na máslíčko ♥ Nedávno mi došly a teď mám jen tahini, takže musím zase objednat.. Celou dobu jsem se držela a nemyslela na másla, ale teď... aaa, musím si objednat, i když jsem tak trochu bez peněz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vždycky období, kdy na ořechová másla ani nepomyslím a zase období, kdy ořechová másla fakt můžu každý den :3 momentálně je to druhé období :D

      Vymazat